16 Ocak 2011 Pazar

HAKKIMIZDA...

CEMİLE OKŞAR
1972 Mersin dogumluyum. Ailemin tek çocuguyum. Hayatımın aşkı 6 yıl anlaştıktan sonra 1994 te sevgimizi resmileştirdik. 8 sene bebek özlemi çektikten sonra dünyalar tatlısı 2 oglum oldu. Bize yaşattıkları tarifsiz duygular ile hayatımıza farklı bir anlam kattılar. Evlenene kadar makarna dışında birşey yapmayı bilmezken evlendikten sonra aslında çok şey bildigimin farkına vardım. Eşime ve çocuklarıma sürekli değişik tatlar sunmak için internette yemek bloglarını keşfettim. Yeni denemeler yapma merakıma Esimin destegi de eklenince internette Tamegin düzenlediği yemek yarışmasında 2.ci oldum Döner dönmez içimdeki bu istek ile Cemilece Lezzetler adı altında blogumu olusturmaya başladım. Mutfak maceralarımı da, bu vesile ile başlatmış oldum. Amatörce başladıgım bu hobimi, ileride profesyonel bir yemek sitesi ile sürdürmeyi düşünüyorum. Yemek yapmayıda, yemek yemeyide çok seviyorum.En huzurlu olduğum yer evim, özelliklede mutfagım.Yaptıgım yemekleri başkalarıyla paylaşmaktan büyük mutluluk dolu duyuyorum. Huzur dolu işyerim CEMİLECE LEZZETLER'İN mutfagını sizlerle paylaşmak bana büyük zevk verecek. Yorumlarınız ve katkılarınız için şimdiden teşekkür ederim. Afiyet olsun. Sevgiyle kalın.
CEMİLE ..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

seni özlemişim cemilecim nasılsın işler nasıl bana msj at bi ara kendine iyi bak kolay gelsin KEYFESEYRAN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...