18 Eylül 2010 Cumartesi

SEVGİLİ ARKADAŞLARIMIN İŞYERİMİ ZİYARETİ

Dün, uzun zamandır blogum dolayısı ıle tanıstıgım daha sonrada facebookta devam eden arkadaslrımdan sevgili Nazifeden bir mesaj aldım. Bu gun benım yanıma gelecegını yazıyordu. Ne kadar mutlu oldum anlatamam. Akşam satlerınde yanında arkadasları ile geldıler. Sankı birbirimizi yıllardır tanıyormuscasına sohpetler edip şakalastık. Hepsine ayri ayri tesekkur ediyor kucak dolusu sevgilerimi sunuyorum. Beni nasıl onure ettiler bilemezsiniz. Birbirimizin yüzünü karı karşıya gelip hiç görmememize ragmen ,içlerindeki bu sıcacık duyguları öyle derinden hissettimki, bu blogu kurdugum ve işyerımı actıgım için her gecen gün ne kadar iyi birsey yaptıgımı ve çok dogru bir yerlere dogru yürüdügümü anlıyorum.Yüregim,bir kuş gibi çırpınıyor.Tanıstıgım bu eşsiz insanlarla olmak, beni tarıfı anlatılmaz bir mutluluga sürüklüyor. Belkıde gercek hayatta böyle bir dostlugu kimse ile yasayamamış olmanın etkisi, beni böyle bir mutluluga sürüklüyor ve cok büyük mutluluklar yasamama neden oluyor..Sanal alem deriz ama inanın gercek hayatta böyle bir duyguyu yasamadım ben, aslında yasadım ama gerçek olmadıgını bir süre sonra anladıgım için yaşamamış farzediyorum. Ne yazıkkı etrafımdakı her dost görunen kısının bır maskesi var. Her zaman söylüyorum ve yine söyleyeceğim iyiki bu blogu açmışım iyiki bu güzel paylaşımın içinde olmuşum iyiki sizleri tanımışım.

5 yorum:

KEYFESEYRAN dedi ki...

canım harika bir işyeri olmuş çok gururlandım inşallah bende ziyarete gelirim seni Allah bol bereketli günler versin kolaylıklar diliyorum

Hülya dedi ki...

Ne ıyı etmıssın Cemılecım. Isyerınde hayırlı ugurlu olsun!

Nilgün Komar dedi ki...

kolaylıklar ve bereketler dilerim.. umarım bende gelebilirim bir gün!

Unknown dedi ki...

Maşallah,çok ama çok güzel bi işyeri hakikaten..ÇoK ŞIK ve sıcacık insanlar var içerisinde herşeyden önemlisi..
Kazancınız bol ve bereketli olsun inşallah..sevgiler..

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

bende ileride böyle bir işyeri açmak istiyorum:)sizede hayırlı olsun allah bol kazançlar versin.

bende çok yeni bir blog açtım sizide oraya beklerim sevgiler...

http://reyhankokulu.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...