30 Mart 2012 Cuma

ELİF'İN MONSTER HİGH PASTASI



Frankestian, Dracula, Kurt Adam, Mumya ve Medusa'dan sonra şimdide Monster High.. Daha önceki pastalarda da ilginç karakterlerle karşılaştım ama bu hepsinden hem garip, hem sevimli hem korkunç geldi..
Nerde bizim çocukluğumuzda izlediğimiz o eski çizgi film karakterleri.. Şeker kız candy, Hheidi, Uçan kaz, Şirinler, Jetgiller, Arı maya, Tom ve Jery, Sinbad, Atom karınca... Ne güzel, egİtici izgi filmlerdi onlar.. Şimdi bakıyorumda üzülüyorum çocuklara
Pokemon ilk çıktığında bir çocuk kendini pokemon sanıp 4. kattan atlamıştı. Ne trajedik bi olaydı.. Yıllar geçti hafızamdan hiç silinmedi.. Çocuklarımdan hep korktum bu yaratıklara ilgi duyarlarmı diye.. Çok şükür ki öyle olmadı.. 6 yaşındaki oglum Deniz Emra, Ben10 çıktıgı an kanalı degiştirir. Anne şiddet içerikli çizgi film çıktı diye:))
8-12 yaş kız çocuklarının yeni dünyasını, sevgili arkadaşim Oya'nın kızı, Elif'in sayesinde keşfettim.. Nice mutlu yıllara Elif'cigim...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...