24 Kasım 2009 Salı

HÜRRİYET GAZETESİNDEKİ YAZI



Yemek yarışması var....
Son yıllarda, özellikle internet üzerinden yapılan yemek yarışmalarının sayısı hızla arttı. Bu durum beni çok mutlu ediyor
İşte geçen hafta da Tamek Gıda adına bu yarışmalardan birini gerçekleştirdik. ınternet üzerinden gönderilen binlerce tarif, Tamek Mutfak Keyfi sitesinde toplandı. Sonra günlerce süren elemeler yapıldı. Finale kalan beş yarışmacı, ıstanbul'da bir mutfak okulunda buluştu.
Finale kalmak, ta Mersin'den gelen Cemile Hanım'ı o kadar mutlu etmişti ki, hayatında ilk defa çocukları ve eşi yanında olmaksızın uçağa binip ıstan-bul'a gelmişti. Otelde bir gece misafir edilip yarışmanın yapılacağı mutfağa geldiğinde, yüzündeki mutluluk ifadesi yarışma sonuna kadar devam etti. Cemile Hanım'ın yaptığı tepside kumpir, bizleri, yani jüri üyelerini memnun etti.
Henüz 24 yaşındaki Kübra Yaman'ın tahinle yaptığı patlıcan beğendinin tadınaysa doyamadık. Kübra, ileride mesleği olan mühendisliği mi yapar, aşçı mı olur bilemiyorum.
Özlem'in yufkalı rulo köftesi, Canan'ın yaptığı islim kebabı, Ebru'nun tesadüfen keşfettiği piliç topkapı yemeği biz jüri üyelerini seçim yapmakta zorladı.
Yarışma günü, hem eğlen-celi hem de çok eğiticiydi. Yarışmada emeği geçen herkese çok teşekkür ediyor, yemek yarışmalarının sayısının artmasını diliyorum.
    Merhabalar,sizlere Sahrap hanımdan Tamek Yemek Yarışması yazımda bahsetmiştim.Hürriyet Gazetesi köşe yazarı ayrıca çok büyük bir gurme olan Sahrap Soysal hanım 02.11.2009 günkü köşe yazısında benden bahsetmiş.Bu yazıyı okuyunca çok mutlu oldum.Zaten kendiside yarısmada bundan bahsetmişti.Kendisine buradan  teşekkür eder,saygılarımı sunarım..

4 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

Tekrar kutluyorum cemilecim seni:)

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

CANIM BENİM,ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..

Pembe Tatlar dedi ki...

Tbrk ediyorum...

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...