14 Kasım 2009 Cumartesi




















MOZAİK PASTA

Mozaik pasta evimizde, ogullarımın çok sevdigi bir lezzettir. Buzdolabında mozaik pastamız her zaman bulunur. Ben mozaik pastayı klasik görünüşlü yapmıyorum. Aynı bir yaş pasta görünümünde olması için, kek kalıbına koyup donduruyorum, daha sonra servis tabagına alıp üzerini krem şanti ve damla çikolata ile süslüyorum.
MALZEMELER:
2 paket pötibör bisküvi
2 paket kakaolu yada vanilyalı puding
2 paket kakaolu krem şanti
4 su bardağı süt

TARİFİ:
Bir paket kakaolu pudingi 3 su bardağı sütle pişirin ve ılımaya bırakın. Şekilli kek kalıbının içine biraz ılınmış pudingten dökün. Kek kalıbının alt kısmına bisküvileri yarım yarım kırarak yerleştirmeye başlayın, üzerine puding dökün. Tekrar kırılmış bisküvi ve üzerini pudingle kaplayın. Kek kalıbının alt kısmı dolduktan sonra bisküvileri kırmadan dikine,alt zemindeki bisküvilerden destek alarak sıralayın..bisküvilerin arasındaki boşluklara puding doldurmaya devam edin.Bu şekilde yukarıya kadar aynı işlemleri yapın. 2 saat buzlukta dinlendikten sonra ,güzel bir servis tabagına kalıbı ters çevirin (Mozaik pastamızın kalıptan kolay çıkmasını istiyorsanız, yapmaya başlamadan içini alimünyum folyo ile kaplayabilirsiniz). 1 paket kakaolu krem şantiyi 1 bardak soğuk sütle koyulaşana kadar çırpıp koyulasması için biraz buzdolabında bekletin. Son olarak mozaik pastamızın üzerini krem şanti ile kaplayın. Damla çikolata ile süslemenizi yapın.
Afiyet Olsun.

9 yorum:

LEZİZCE dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok guzel olmus ellerinize saglik!! Hollandadan sevgiler, bu arada takibe alindiniz haberiniz olsun:)

Saliha dedi ki...

cemıle hanım tekrar ellerınıze saglık dıyorum...sevgılerımle...

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok severim ellerine sağlık canım...

Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba, blogunu ilk kez tesadüfen gördüm, Mersin olması dikkatimi çekti, bende Mezitli'deyim.

Görüşmek üzere sevgiler.

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

SEVGİLİ DÜŞ BAHÇESİ,VAKİT AYIRIP YORUM YAZDIGIN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.BU ARADA SENDE TAKİBE ALINDIN:)

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

SEVGİLİ LEZZET GÜNLÜGÜ,ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

SEVGİLİ PEMBE TATLAR,ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.UMARIM SİZİNDE ÇOK GÜZEL BİR HAFTA GECİRMENİZ DİLEGİYLE..

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

SEVGİLİ DÜGME BAY,GÜZEL YORUMLARINIZ BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR.ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.SEVGİLER..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...